Din „perlele” elevilor: „Armata era formată din oaștea mare și oaștea mică”

Anul acesta, sesiunea de simulare a Bacalaureatului a adus, ca de fiecare dată, noi „perle” ale elevilor de clasa a XII-a, pe care (din păcate) profesorii le fac publice.

Acest lucru, deși amuzant pe de o parte, nu poate decât să ne arate starea jalnică în care a ajuns învățământul românesc și groapa tot mai adâncă și mai întunecată în care se afundă intelectul tinerilor.

Pentru a exemplifica nivelul de analfabetism funcțional în care se află tânăra generație, lăsăm mai jos „mostre de monstruozitate” (cum ar zice Shakespeare) din lucrările analizate în 2024 la simularea Bacalaureatului.

„În Rusia a avut loc un război civil între cereale și grâu, terminat cu victoria dictaturii”, „Geto-dacii au continuat să trăiască pe Columna lui Traian“, „Imperiul Otoman a inventat țările balcanice”, „După întoarcerea bărbaților din război a avut loc un baby boom“, „După Revoluția Glorioasă, rege al Angliei devine Wilhelm de Oradea.”

„Un punct de vedere cu privire la întemeierea statelor medievale românești este întemeierea Dobrogei”,„Sfera de influență a Moldovei se afla în mâinile maghiarilor“, „Nicolae al II-lea a fost ultimul țăran al Rusiei”, „Litovoi și fratele sau Bărbat au participat la emanciparea Țării Românești“, „Relațiile dintre Moldova și Imperiul Otoman au fost extrem de diverse”, „Parlamentul României are două structuri: una unicamerală și una bicamerală“, „Domnitori precum Vlad Țepeș au ajutat la evoluția politicii prin tratate, de exemplu Tratatul de la Brașov pe care Țepeș l-a semnat în 1395 cu conducătorul maghiar Sigismund de Luxemburg, tratat de vasalitate prin care cei doi erau nevoiți să se ajute reciproc”.

„În 1991 s-a adoptat constituția din 1991 numită Constituția din 1991”, „Motivul (…) este că cărțiile ceea ce nu a fost cumpărat, acolo este vânzat mai ieftin și așa cei mai sărac pot să citesc cărțiile”.

Și lista ar putea continua mult și (deloc) bine…

Admin

Admin